pondělí 13. dubna 2015

Accommodation

Čau Ahoj :)

Tak dneska je 13.4.2015 a do odjezdu mi zbývají pouhé 4 dny. A dneska mi na portál konečně přistály informace o mém ubytování...a dostala jsem Hotel :D dočasně....Věděla jsem, že tahle možnost tady je, ale vzhledem k tomu, že všichni ostatní (kromě mě, jedné polky a ukrajinky) dostali standardní ubytko v Sarabu nebo někde jinde....to my ne :D No jo, já musím mít vždycky něco extra :)
Má to svá pozitiva, ale i negativa....mezi pozitiva jednoznačně patří všechny služby s hotelem spojené jako je room service, stravování atd. Mezi negativa jednoznačně patří vidina dalšího stěhování kdoví kdy....ale tak uvidíme. Dělala jsem už menší research a tohle je to, co jsem našla :)






Takže tak :) no, uvidíme jestli každá z nás dostane vlastní pokoj nebo jestli nás hodí všechny 3 do jednoho apartmánu...

Nicmééně....odjezd se blíží, nervozita stoupá....v noci toho moc nenaspím, pořád se budím a jenom když si uvědomím že tady nechávám Honzu a psy....tečou mi slzy....Homesick bude asi větší než jsem si myslela :( Holt, budu to muset nějak zvládnout....:(



Žádné komentáře:

Okomentovat