čtvrtek 9. dubna 2015

E-ticket & E-visa

Čau, Ahoj :)

Hlásím se po delší domlce, ale poslední týdny byly docela hektické :) Minulý příspěvek jsem psala, pokud se nemýlím, ještě před návštěvou zubaře a trháním mého zubu. Musím říct, že se to dalo vydržet. Jako....ne-by-lo to nic co bych chtěla absolvovat znova, ale pan doktor byl maximálně super, stejně tak sestřička, za což jim patří mé obrovské díky. Takže kdybyste někdy někdo potřebovali vytrhnout zub a jste z Ostravy, vřele doporučuji MUDr. Pavla Tichého. Je boží...horší je to s mým zaplombovaným zubem, který mě 4 (!) týdny po zaplombování pořád bolí. Děkuju p. Doktorko!!! (sarkazmus)...No, ale obraťme list .... Ve středu jsem si byla v krevním centru pro výsledky krevních testů. Vzhledem k možnému rodinnému zatížení jsem si nechala dělat testy na srážlivost krve. Výsledky ještě nebyly kompletní, každopádně mě paní doktorka moc nepotěšila. Mám hemofilii....resp. mám zvýšené množství Lipoproteinu v krvi, který je důležitým faktorem, který ovlivňuje srážlivost krve. Jsem tedy rizikový pacient se sklonem k trombóze....no super, říkala jsem si, do letadla a na dlouhé cestování jako dělané sakra :(
NICMÉNĚ....skvělá paní doktorka Králová mě vybavila práškama na ředění krve, jmenuje se to Pradaxa a je to zabalené jak nějaký radioaktivní odpad....SERIOUS MEDICAMENTS :D No, a říkala, že si to mám preventivně brát před delšími lety. Pokud bych tam dřepěla jako pasažér a celou dobu se ani nehnula, tak by u mě mohl nastat problém. Třeba kdybych si vzala prášky na spaní a celý let prospala v tom mini křesílku. To by nebylo dobré...ale vzhledem k tomu, že tam budu pobíhat a tak, měla bych být v pohodě...a jako pojistku budu mít krev trochu naředěnou tou Pradaxou...ale určitě chápete, že jsem lehce nervózní.
No, taky jsem zjišťovala jestli by na to mohl v Dubaji někdo přijít až nám budou brát krev na testy, ale prý ne....Prý nám budou dělat jenom klasický krevní obraz a z toho by to zjistit neměli, DOUFÁM!
Jinak, minulý pátek jsem byla naposledy v práci...byl to zvláštní pocit opustit všechny ty lidi po 7 dlouhých letech. Měla jsem i rozlučku se svýma klukama z oddělení a musím říct, že mi budou jooo chybět :( Dostala jsem plno dárků, talismanů a tak vůbec....byl to celkem doják :)


Pak jsem ještě měla rozlučku s kamarády, ale to už bylo trochu z jiného soudku :D tímto zdravím Kristinu!!! :D
No, do odletu mi zbývá už jen pár dní, konkrétně 8!!! Začínám trochu stresovat že nemám co na sebe (nic nového) a musím ještě zařídit pár věcí jako odhlásit se ze zdravky a socky atd. Tento víkend ještě jedu se svým Honzíčkem za jeho rodinou do Záhlinic u Hranic na rodinnou oslavu no a příští týden ještě budu do středy lítat po obchodech (pokud mi přijde nějaká výplata, jsem SOCKA!) a ve čtvrtek jedem s Honzíčkem do Prahy, kde se ubytujeme v kráásnéém hotelu Yasmin (tímto zdravím Peťu, moc děkuju za sprostředkování, jsi nejlepší!) kde přespíme, projdem se po Praze kde si ještě musím nechat udělat celou sérii fotek na Flying License, Víza, US Víza a bla, bla, bla....prej někde pod koněm je nějaký Fotolab kde jsou šikovní....říkala Hanka :D no a v pátek mě snad nějaká hodná duše hodí na letiště :) Ježiši....já budu tak brečet, já to vím....Honza mi bude fakt chybět :( jenom si to představím a už řvu....snad bude silnější než já a nezhroutíme se tam oba dva :(

My dva :)
Málem bych zapoměla....před pár dny mi přišel mail ve kterém mi bylo sděleno na jakých letadlech budu létat,,,,a nemůže to být lepší!! :D Dostala jsem dvě největší letadla, tedy Airbus A380 a Boeing 777 :) Taky mi se mi na portálu konečně uvolnila sekce Travel Arrangements kde jsem našla svou letenku a víza. Bohužel, informace o ubytování se pořád připravují. Předpokládám ale, že nejspíše dostanu ubytko v Sarabu. Což je komplex nových budov na okraji Dubaje a myslím, že to tam bude v pohodě. Standard je nastaven poměrně vysoko, ostatně....posuďte sami :)


Součástí každé budovy je fitko a bazén...jupíí, pokud seženu plavky :D tak u bazénu budu pečená vařená :D Tak, to bude pro dnešek asi všechno, další post bude už asi z Dubaje :) Mějte se skvěle!!!


xoxo

Zuzka :)

Žádné komentáře:

Okomentovat