čtvrtek 16. dubna 2015

On my way

Čau Ahoj :)

sedíme s Honzou v Pendolinu směr Praha a jelikož se tady docela nudím, rozhodla jsem se napsat pár řádků....především chci moc poděkovat farmaceutickému průmyslu za to, že v ČR prodává Neurol. To byla totiž první věc, kterou jsem dnes ráno snídala...jako vážně, od včerejška jsem řvala jak malé děcko a už mě z toho bolela hlava a to ani nemluvím o žaludku....pocit jako bych měla jít k zubaři, ale tak 1000x horší....ale Neurol evidentně zabírá, protože už tak 2-3 hodinky nebrečím a občas se dokonce i směju :D Honza si ze mě dělá prdel od rána že jsem brečík....:)

mého zpuchlého ksichtu si nevšímejte, od včerejška brečím jak brečík :)

S miláčkem

Do Prahy dorazíme kolem 13:00 a jdem hned do hotelu. Pak by se za mnou mělo stavit ještě pár kamarádů, uvidíme jak to holky stihnou :)

P.S: lásko děkuju za včerejší poslední hermelínovou večeři, byla skvělá :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat