pondělí 16. března 2015

Final Approvaaaal :)

Zdravím všechny :)

Takže ano, jak nadpis napovídá, i já jsem se dočkala zaslíbeného Final Approvalu. Pro ty, kteří nevědí, po Final Approvalu už se člověk nemusí bát, že by do Dubaje neodletěl. Žádné další schvalování, nic, hotovo, fertyk :D
Mail s kouzelným předmětem "Advise to resign" mi přišel 25.2.2015. Byla jsem celkem překvapená, protože jsem tou dobou neměla (a stále ještě nemám, mimochodem) ani jedno očkování, takže mi chyběl (a chybí :D) formulář o vakcinaci a taky ještě nemám hotového zubaře. A i přesto...Final Approval :) No, takže radost největší, že. Dneska jsem ve své stávající práci po 7! letech podepsala Výpověď dohodou a můj poslední den zde bude 3.4.2015.
Ale musím upřímně říct, že je to jak na emocionální houpačce s celým Dubajem :D Jeden den už bych nejraději odletěla a druhý den chodím jak mrtvola, strachy úplně hotová z toho všeho co mě čeká, jestli to zvládnu, jestli to tady přítel zvládne sám s mými psy....no prostě maras. V noci se budím a hlavou mi běží věci jako:

  • jestli stihnu nahrát všechny dokumenty včas na portál (i když už mám FA, tak je tam stejně nahrát musím, a to nejpozději 3 týdny před odletem)
  • v čem poletím (zní to jako blbost, já vím, ale i takové věci se v Dubaji řeší. Musíme letět v Bussines Attire, ale ne jen tak ledajakém, prostě muslimové no)
  • že mi bude líto, že na letišti budu při odletu sama
  • jestli se stihnu se všema rozloučit
  • PENÍZE!!!
  • že mi budou chybět psi 
  • teroristi, tsunami, tajfuny, zemětřesení a všelijaké jiné hororové scénáře....
No, jsem prostě tak akorát zralá na nějaký Neurol, fakt :D Momentálně nejvíc řeším asi toho zubaře. Zastavila jsem se tam před dvěma týdny osobně, ale sestřička je tak trochu kráva a nenechala si nic vysvětlit, formulář mi vzala "ŽE SE NA NĚJ PANÍ DOKTORKA PODÍVÁ, POKUD BUDE MÍT ČAS", objednala mě na 13.4. :D a zabouchla mi dveře před nosem. Tak jsem jim tam dneska volala a tak jak sestřička předtím tvrdila, že DŘÍVE NEŽ NA ČERVEN mě neobjedná, tak pak vyblila to datum 13.4. no a dneska mě přeobjednala na 18.3. Vida, že to jde :) To zase bude maras....já se zubařů hrozně, ale fakt hrozně bojím :(
Pak mě čeká alespoň jedno očkování, a to na žlutou zimnici a taky si nechám vystavit mezinárodní očkovací průkaz. To mám v plánu na pátek, tak snad mi dá šéf volno :D
Jinak včera mi konečně dorazil notebook, který mi koupil můj milovaný přítel Honza :-* Už teď je mi po něm smutno :(
Tož tak já se zase brzo ozvu, dneska je to přesně měsíc do odletu!!

xoxo

Vaše Zuzka

2 komentáře:

  1. Pipi, krásně napsáno.... obavy a smíšené pocity jsou naprosto normální...moc, moc moc ti to přeji, abys konečně dosáhla na svůj sen...a věřím, že to vše zvládneš....taky nám budeš moc chybět, ale neboj...vše se zvládne...i o pejsky se postaráme...hlavně hlavu vzhůru a jdi do všeho s plnou parádou!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc kočičko moje :) Já Tě nemít, tak nevím co bych dělala :-* Mám tě ráda

      Vymazat