sobota 25. července 2015

Řím na druhou

Čau ahoj,

jako obvykle se úvodem musím omluvit za nedostatečnou aktivitu, ale znáte to....člověk pořád někde lítá :D
Od posledního příspěvku už nějaký čas utekl, mezitím jsem byla všude možně...Řím, Londýn, Auckland, Brisbane. Ale vezmu to pěkně popořádku ať si tady v tom nedělám bordel, že jo. Takže Řím, dvakrát....hned po sobě :D Let je celkem krátký a v pohodě, navíc jsem na obou letech měla velice milou společnost a to moji drahou Rocio se kterou jsem lítala skoro celý červen, díkybohu za ni :) Byli jsme ubytovaní doslova na letišti, hotel nestál za moc, ani wifi jsme na pokojích neměli....tak jako co to je?? Člověk nemá v Holiday Inn ani blbou wifi na pokoji a musí za to platit? Tak kde jsme? :D nevermind....musím říct, že jakkoliv je Řím krásné město a tak vůbec, moc jsem si to neužila neboť jsem měla docela problémy s uchem....opět infekce, Před letem jsem zvažovala jestli mám vůbec letět, ale nakonec jsem letěla...což byla možná trochu chyba. Docela jsem si vytrpěla. Infekce ucha zní jako banalita ale musím říct že to jako docela dost bolí. Kromě toho že je člověk na to ucho docela hluchý....takže pasažéři kteří seděli po mé levé straně během servisu museli být trpěliví....tea or cofee....blablabla....what did u say sir?? :D sorry....I CANT HEAR U PROPERLY!!! COULD U REPEAT IT PLEASE?? Ok....JUST PRESS THIS CALLBEL, SOMEONE WILL COME TO YOU....takže asi tak :D 
No, centrum Říma je poměrně malé, takže jsme to obešli během jednoho odpoledne. Samozřejmě jsme si museli dát pravou italskoiu zmrzlinu, pizzu a kafe že jo....a taky že jsme si dali, a ne jednu (zmrzlinu). Viděli jsme koloseum, jakési španělské schody nebo co to bylo, fontána se samozřejmě opravuje, takže jsme viděli jenom takové rozdělané trosky a to ještě za sklem :D ale jinak dobrý...co mě ovšem zaujalo byly lidi a atmosféra vůbec. Člověk milující módu a lifestyle obecně (JÁ) by se měl do itálie rozhodně podívat. Něco na těch taloších totiž je....nejenomže se skvěle oblíkají, ale zároveň ty boží hadry umí nosit s noblesou sobě vlastní....všichni týpci oháknutí v perfektně padnoucích oblecích, na očích raybeny, v puse cígo a je jedno jestli šli pěšky, jeli na skůtru nebo na kole, vypadali prostě skvěle! Máme se co učit v česku...a všude jinde :D
Uprostřed dne se na jednom z náměstí odehrávala předlídka Valentino Haute Couture...no myslela jsem že umřu...už jenom ta atmosféra kolem, nádhera lidi, fakt nádhera....všichni oblečení jak kdyby šli na oscary, cestou k tomu náměstí nás jenom míjel jeden černý mercedes s cedulkou valentino za druhým. Prostě....Řím je fakt krásný, ať už se jdete podívat po památkách nebo jen tak po městě, všude je cítit historie, ne jak tady na poušti :D Proto kdo ještě nebyl, měl by fakt jet :)
Každopádně, jakmle jsme se vrátili do hotelu, tak už jssem normálně brečela od bolesti a dostala jsem skvělý nápad. DÁM SI VAŘÍCÍ VANU, TŘEBA TO TOU PÁROU POVOLÍ :D Jo, jasně....:D vylezla jsem z vany, pocit jako bych měla tak 40 horečku, zimnice, v hlavě mi dunělo a na spánku jsem cítila každý úder svého srdce, takže RADOST. Nacpala jsem se brufenama, do ucha nakapala půlku lahvičky nějakých kapek co jsem si koupila a po pár hodinách se mi nějak podařilo usnout. A druhý den zpátky do pekla....takže to byl můj Řím :) pokud se v průběhu následujících dní dokopu, tak snad něco napíšu i o austrálii a novém zélandu.

Tak zatím


















Hned po příletu na ruma....protože Rum léčí všechno, hlavně teda infekci v uších....

miminko maličké....

Atmosféra jako v Kmotrovi :) takže boží

S úžasnou Rocio :)

Žádné komentáře:

Okomentovat