čtvrtek 4. června 2015

Simulovaný let do LHR

Čau Ahoj :)

tak jsem si říkala, mám chvilku čas předtím než půjdu spát, tak něco mrsknu na blog :) Takže...momentálně jsem v polovině trainingu zaměřeného na servis. Tak jak jsem se na to celkem těšila, jsem docela zklamaná :D ale ne....není to tak hrozné, jenom jsem myslela že to bude zajímavější. Ale tak pořád lepší než SEP že. Dneska jsme měli simulovaný 4 hodinový let do Londýna. Byli jsme rozdělení na dvě skupiny, jedna skupina byla crew, druhá skupina byli pasažéři. Byl to let se vším všudy, různí pasažéři (nevidomí, vozíčkáři), museli jsme se uvítat na palubě, usadit, mezitím připravit galley, vozíky, bar, jídlo....já jsem pak servírovala oběd, "pasažéři" se cpali, celkem sranda :D v galley byl totální zmatek. Představte si úzkou uličku dlouhou zhruba metr a půl a v ní asi 8 lidí :D Jak říkám, docela prdel :) Takové "lety" nás čekají ještě dva, tak uvidíme jestli to příště bude lepší, ale snad jo.
Já jsem včera byla na klinice nechat si udělat dvě očkování, do každé ruky jedno a vzhledem k tomu, že to docela bolelo a bolí (nemůžu ani pořádně zvednout ruce nad hlavu), tak jsem měla docela problém s manipulací s kontejnerama v galley...no jak říkám, snad to příště bude lepší. Dobrá zpráva je ta, že příští týden je poslední týden školy...nemůžu se dočkat až bude po všem, už mě to tam každý den fakt nebaví.
Další dobrá zpráva je, že se zítra konečně stěhuju do "vlastního". Hotel nebyl špatný, ale sorry, bydleli jsme na totálním okraji dubaje a takhle jsem si teda svoje bydlení v dubaji nepředstavovala :D Já vím, rozežraná jsem, že? :D Je to úplně nová budova kousek od pláže a během zítřka a pozítří se tam stěhuje strašně moc lidí, fakt, stovky....takže Ferka nenechá nic náhodě, už jsem pomalu sbalená a zítra v 9 ráno by mi měl přijet taxík a čest....stěhuju se a nečekám na nikoho a na nic. Zítra je totiž pátek, tzn. že od 11:00 do zhruba půl 3 odpoledne se tady člověk taxíka dovolá jenom horko těžko. Mají tady něco jako siestu, akorát se modlí no :D a rozhodně se tam nechci v podvečer handrkovat s další stovkou lidí....DÍKY, NEMÁM ZÁJEM :D Když jsem řekla lidem z batche o svém plánu, každý na mě čuměl jestli jsem zdravá, vstávat TAK brzo?!! V 9 ráno?? No....co už, oni budou v poledne brečet, já ne :D
Moje nové spolubydlící jsou super, Aimee je z mojí batche a je v pohodě, takže by neměl být problém a Martine je z Belgie...taky super holka. Původně jsem měla bydlet s někým jiným, ale slečna je muslimka a nechtěla sbydlet s křesťankama kvůli alkoholu a vepře....prosím, jak je ctěná libost, támhle jsou dveře :D Vzhledem k tomu že v našem bytě budem bydlet 3 a já jsem dostala největší ložnici s největší koupelnou která je uvnitř tak mě nikdo a nic nedonutí se někam přemisťovat....ANI OMYLEM :D
Nevím jak to tam bude s netem, takže je možné, že se na blogu delší dobu nic neobjeví, tak mě prosím omluvte. Ale samozřejmě se budem s holkama snažit net pořešit co nejdříve. Takže zatím čus :)

P.S: Pár fotek našeho bydlení které jsem vydolovala z netu :)





tohle je prosím pěkně bazén pro děti, ano?? Jinak tak bude normální velký bazén....ehm....alespoň doufám :D



1 komentář:

  1. Super blog ségra. 13 se drž! Už se těším, až za námi priletíš. Mám Tě moc ráda...

    OdpovědětVymazat